Overslaan en naar de inhoud gaan

Nauta nieuwe directeur TNS Nipo

Bart Nauta is per 1 oktober benoemd tot algemeen directeur van marktonderzoekbureau TNS Nipo. Hij volgt Edward Hermans op, die zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bart Nauta (47) is eigen kweek. Sinds 2007 was hij commercieel directeur van TNS Nipo. Daarvoor was hij achtereenvolgens algemeen directeur van zusterorganisatie Bureau Veldkamp (2002) en sectordirecteur Business & Finance.

Edward Hermans vertrekt naar Leeuwendaal, een onafhankelijk adviesbureau op het gebied van HR, management & organisatie en juridisch advies. Hermans: ‘Dit is het bedrijf dat ik in 2007 samen met Arjen Kuijten overnam van de oprichters. Ik zal me voornamelijk bezighouden met VOS/ABB Consulting & Juridisch Advies, een adviesbureau dat Leeuwendaal dit jaar verwierf.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in