Overslaan en naar de inhoud gaan

DEPT® Lunch Break: Social & Creators

In 45 minuten zetten we ongrijpbare ontwikkelingen om in uitvoerbare stappen. Optimaliseer je strategie met praktische inzichten.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

DEPT® Lunch Break: Social & Creators

Een grote groep slimme social-natives kijkt door traditionele ads heen. Social vereist tegenwoordig een frisse aanpak om effectief te blijven. Om succes te hebben in dit dynamische landschap, moet je meeliften op de golf van culturele verschuivingen. Gelukkig bieden de experts van DEPT® je een helpende hand. Join de DEPT® Lunch Break, waar de nieuwste inzichten worden gegeven over cultural content en hoe creators de deur openen naar betekenisvolle engagement en communities. Aan het einde van de Lunch Break heb je de praktische knowhow opgedaan om social marketing naadloos in je bedrijf te integreren en de do's en don'ts van het werken met creators onder de knie te krijgen.

Bereid je voor op een duik in de bruisende social media-wereld en ontdek het oneindige potentieel voor je merk. Onze sprekers, waaronder Mirjam van Veen, (Social) content creative, Salomé Rijnders, business lead influencer marketing en Lisse Mastenbroek, head of strategy, zullen laten zien hoe je als nooit tevoren contact kunt maken met je publiek - en je merkbekendheid op creatieve en eigenzinnige manieren kunt stimuleren. Jouw nieuwsgierigheid voedt het gesprek, dus voel je vrij om vragen te stellen en de kennis in je op te nemen.

Drie belangrijke takeaways:

  • De grootste ontwikkelingen op het gebied van social media en makers
  • De kunst van het verbinden en opbouwen van bloeiende communities via sociale media
  • Deskundige tips zodat jij de kracht van creators morgen al kan benutten

In iets minder dan een uur worden ongrijpbare trends omgezet in praktische stappen, zodat jouw marketingstrategie klaar is voor de toekomst van brand building. Meld je aan via dept.ly/3OAm1nA.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in