‘Na zeventien jaar corporate life kies ik voor iets dat meer van mezelf is’, laat Manassen (43) weten. 'Bickery is een bedrijf dat ondanks het geweld in het retailkanaal is blijven groeien. Innovatie is daar de drijvende kracht achter geweest.' Bickery Group is een onafhankelijke specialist in verkoop, marketing en disributie van internationale 'premium food brands' op de Nederlandse markt. Het bedrijf is bekend van foodmerken als Orangina, Punica, Dole, Bonne Maman en Jules Destrooper. Ook is het de grootse toeleverancier van speciaal ontwikkelde foodproducten voor de kerstpakkettenmarkt.
Manassen leidt Bickery Food
Joost Manassen is per 1 mei als nieuwe mede-eigenaar toegetreden tot de directie van Bickery Food Group. Vorig jaar moest hij als algemeen…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu