Partnerbijdrage Influencermarketing verschuift: tussen echte makers, microcommunities en synthetische persona’s
Influencer marketing Samenwerking Microsoft en Mediasynced op gebied van 2nd Screen Mediasynced en Microsoft Advertising lanceren een techniek waarbij de televisiecommercials voor het eerst gesynchroniseerd kunnen worden…
Carriere Vuurpijl afschieten met Tweet SSSS-Orchestra heeft een app ontwikkeld waardoor met een Tweet op afstand een vuurpijl kan worden afgevuurd.
Influencer marketing McDonalds geeft kijkje in de keuken via Augmented Reality app DDB Australië heeft deze week voor McDonalds 'down under' de app TrackMyMacca’s gelanceerd. Dit is een Augmented Reality app, waarbij…
Premium Design Mud Jeans lanceert ‘Lease a Jeans’ Mud Jeans komt met ‘Lease a Jeans’, waarbij jeans als een service worden aangeboden. Geheel volgens de principes van de circulaire…
Premium Influencer marketing SBS lanceert digitaal videoplatform KIJK Het nieuwe video-on-demand platform van SBS heet KIJK.
Premium Influencer marketing SBS lanceert digitaal videoplatform KIJK Het nieuwe video-on-demand platform van SBS heet KIJK.
Customer Experience Er is een (Haruki) Murakami Diary-app Uitgever Random House/Vintage heeft een app gelancerd: de Murakami Diary-app.
Premium Influencer marketing Campagne: ING gaat voor hypotheken ING begint een nieuwe campagne waarin hypotheekhulp centraal staat.
Premium Design Bestedingen autoreclames toegenomen in 2012 De Nederlandse mediabestedingen voor reclamecampagnes aan personenauto’s zijn in 2012 toegenomen. Er is afgelopen jaar voor ruim 376…
Premium Influencer marketing Mud Jeans komt met Lease a Jeans Een spijkerbroek leasen tegen een vast bedrag per maand, dit concept heeft het Nederlandse merk Mud Jeans deze week geïntroduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu