Overslaan en naar de inhoud gaan

C’est le ton qui fait la musique

Positioneren verloopt via heldere principes. Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen de laatste inzichten. Brand Culture #6: Tone-of-voice
Band Culture: C’est le ton qui fait la musique
Band Culture: C’est le ton qui fait la musique
Band Culture: C’est le ton qui fait la musique
Band Culture: C’est le ton qui fait la musique

Tekst: Marc Oosterhout en Bastiaan Weers

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans de Koning

Een toonvast verhaal. Ik denk wel dat Volvo net als Opel rechtsonder in het model zit. Net als Renault een echt (sociale) familie-auto waarmee je niet opvalt en altijd goed zit (veilig). Ik zou Audi eerder linksonder plaatsen. Veel individueler merk dan Volvo, ook onopvallend (= luxe VW) en een positionering gebaseerd op technologie: vooroplopend in elektrificatie, 4-wielaandrijving e.d.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in