Overslaan en naar de inhoud gaan

Dorkas Koenen (Rabobank): ‘Marketeers moeten littekens oplopen’

CMO Studio | Marketing is volgens Koenen niet het vak van de korte klap, maar een vak van de lange adem.
Dorkas Koenen - Rabobank
Dorkas Koenen - Rabobank
© Foto en video: JTD Producties
Dorkas Koenen - Rabobank
Dorkas Koenen - Rabobank
© Foto en video: JTD Producties

Natúúrlijk moeten we het in deze aflevering van CMO Studio hebben over de periode waarin Rabobank wat op zoek was naar zichzelf, zijn eigen consistentie uit het oog verloor. Maar wat heeft het tot nu toe eigenlijk opgeleverd dat de bank ‘het coöperatieve’ weer expliciet in het merk heeft teruggebracht.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in