Premium

Greo Belgers (Triodos): ‘We werden als elitair gezien’

CMO STUDIO | Die perceptie schepte een afstand. ‘We willen meer van de straat zijn.’

Greo Belgers - CMO Studio

In de zesde aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Greo Belgers, group marketing director bij Triodos Bank, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van Triodos Bank én roept Belgers ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van Triodos Bank.

Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)

(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)

Advertentie
advertisement
CMO Studio #6 – Greo Belgers Group Director Marketing bij bij Triodos Bank

Topics in deze aflevering

  • De grote reclameholdings hebben in de eerste helft van 2021 bemoedigende resultaten behaald. Is het goed nieuws dat we teruggaan naar het oude normaal?
  • In een opiniestuk op Adformatie is te lezen dat ‘regenboog-kapitalisme’ en pinkwashing nog steeds aan de orde van de dag zijn. Heeft iemand nog iets aan al die regenboogvlaggen?
  • Eind juni kwamTriodos Bank met de campagne 'Made for Change'. Veel blijer en optimistischer dan daarvoor. Is Belgers soms ook veel blijer en optimistischer?
  • 2020 was ondanks alles een solide jaar voor Triodos Bank. Wat is de bijdrage van Belgers en zijn marketingteams daarin geweest?
  • In Nederland heeft Triodos Bank één concurrent die in dezelfde league zit: ASN Bank. Waar is het onderscheidend vermogen?

CMO Day

CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 3 november aanstaande.

House of Executives

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie