Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob van Griensven benoemd als global digital director Heineken

Heineken centraliseert zijn digital advertising global in een in-house agency dat met Boomerang, Dentsu en Publicis campagnes ontwikkelt.
Rob van Griensven
Rob van Griensven

Rob van Griensven was hiervoor verantwoordelijk voor de digitale campagnes van Heineken sponsorships, waar bijvoorbeeld de activaties rondom de Champions League, Formule 1, Bond en de Rugby World Cup onder vallen. Deze campagnes worden gecentraliseerd gemaakt en in tientallen landen tegelijk uitgerold. Van Griensven: ‘Daar gaan we nu een vervolgstap in maken. De digitale strategie voor alle grote campagnes wordt geïntegreerd gemaakt voor alle landen. Dat kan gaan bijvoorbeeld gaan om Enjoy Heineken Responsibly, een campagne voor Heineken 0.0% en ook voor product-centric campagnes. We zagen dat er soms te weinig snelheid en efficiëntie was en dat learnings verloren gingen. Centralisatie ondervangt dit.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in