Overslaan en naar de inhoud gaan

Waar ligt de Nederlandse CMO van wakker?

En waaraan besteedt de CMO zijn budget? Adformatie en Serviceplan gaan op zoek naar de antwoorden.
CMO Report

Wat houdt de top van marketing-Nederland bezig? Waar liggen wat hen betreft de kansen? En waar liggen ze van wakker?

Elk jaar in september-oktober is het tijd voor een grote enquête onder marketeers, één van de belangrijkste doelgroepen van Adformatie. Net als vorig jaren doen we dat in samenwerking met Serviceplan Group (dat in Nederland actief is met House of Communication waar de bureaus Mediaplus, Serviceplan en Plan.Net onderdeel van zijn).

We enquêteren daarvoor uitsluitend CMO’s of andere functionarissen die de hoogste marketingfunctie binnen een bedrijf bekleden. Dus bent u eindverantwoordelijk voor marketing, vul dan de vragenlijst in. 

De resultaten worden in november gepresenteerd en gepubliceerd via Adformatie.nl. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in