Ad Alliance verlengt met Disney, Paramount, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport

Samenwerking voor 'de komende jaren'.

 Ad Alliance heeft met vier partnerships verlengd. Het gaat om Paramount, the Walt Disney Company Nederland, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport. Daarmee is de advertentieverkoop voor de online en lineaire merken van deze mediapartijen voor 'de komende jaren'.

Het afgelopen jaar werden Rakuten en Fremantle toegevoegd aan het portfolio van het saleshuis.

Director partnerships Gijs van Beek van Ad Alliance: 'Vanaf de start vormen deze vier partners de backbone van Ad Alliance. Een krachtige alliantie valt of staat met het hebben van sterke partners en goede samenwerkingen.'

Vorige week werd bekend dat Ad Alliance het managementteam uitbreidt met Lars Brassem en Richard Knaap. Brassem is de nieuwe salesdirector en verantwoordelijk voor tv-spot, online video, new business en business partnerships. Knaap krijgt de functie head of client leads en krijgt de verantwoordelijkheid voor branded content en digital native.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie