Overslaan en naar de inhoud gaan

VanHaren kiest Mediaplus als nieuw branding-mediabureau

Aan de keuze ging een uitgebreide pitch vooraf van de Deichmann groep, waar VanHaren onderdeel van is.
Winkel VanHaren met het zogeheten rack room-concept
Winkel VanHaren met het zogeheten rack room-concept
Winkel VanHaren met het zogeheten rack room-concept
Winkel VanHaren met het zogeheten rack room-concept

Mediaplus Nederland gaat aan de slag voor schoenenretailer VanHaren. De samenwerking bestrijkt het gehele mediatraject, crossmediaal zowel online, als offline, van strategie tot mediaplanning en -inkoop.  

related partner content for mobile comes here

Aan de keuze ging een uitgebreide pitch vooraf van de Deichmann groep, waar VanHaren onderdeel van is. Uiteindelijk werd Mediaplus voor verschillende landen gekozen.

Naast Nederland, won het ook de markten België, Spanje/Portugal en Roemenië. In Duitsland werkt Mediaplus al jarenlang voor Deichmann. De samenwerking in Nederland is 1 januari ingegaan.

Rack Room-concept

VanHaren heeft de ambitie om het merk verder te laten groeien naar een zogenoemde 'on-trend fashionspeler'. Het heeft een online shop en de 143 fysieke winkels met het Rack Room-concept. Dit houdt in dat allle merken, stijlen, kleuren en maten schoenen tentoongesteld worden, niet alleen per paar, maar ook klaar om te kopen, in dozen.

Mediaplus moet als strategisch partner bijdragen aan de groeiambities. Menno Westinga, managing director Mediaplus Netherlands, zegt trots te zijn om 'voor een van de meest iconische schoenenmerken in Nederland' te werken.

Westinga: 'Dat wij mogen bijdragen aan het succes van vanHaren in de dynamische retailomgeving van vandaag is niet alleen een eer, maar ook een prachtige kans om innovatieve oplossingen te creëren.' 

Mediaplus Netherlands is onderdeel van Serviceplan Group Netherlands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in