Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit was de Adformatie Dag van de Audio 2025

De Dag van de Audio ging over: winnende cases, merken & muziek en uiteraard de impact van AI. Een beeldverslag.
Dag van de audio
DJ Gijs Staverman, Eva Rozenbeek (Podimo), Roel Willemsen (Talpa Media) en Karen Duval (Spotify)
© Merten Foto

Adformatie ging op 3 oktober op zwart en stond compleet in het teken van audio, podcast en muziek tijdens de Dag van de Audio. Voor de vijfde keer op rij organiseerden Adformatie, Amp.Amsterdam en Voicebooking.com het programma dat draait om alle audiotrends. Vijf uur lang werd live uitgezonden vanuit Capital C in Amsterdam. Audify, Talpa Network, Spotify, Grasp & Captivate, ANP, Airborne, Dentsu Creative en Mediahuis hadden zich dit jaar aangesloten als partner

Luister hier de complete stream terug: 

dag van de audio
Artiest Tos, Jente Kader (Voicebooking), Rafael Nagelkerke en nieuwslezer Tamara Bok.
© Merten Foto
dag van de audio
Marvin Jacobs (Airborne), Liedewij Hentenaar (Audify), Mandy van der Wal (Audiohuis) en Joris van der Pol (OMS).
© Merten Foto
Dag van de Audio
Susanne van Nierop (Adformatie), Sven Vening (dentsu Creative), Marvin Vasquier Droop & Maarten Duijne (Adpaq)
© Merten Foto
Dag van de Audio
Tamara Couperus (Crocodile Agency), Michel Tiggelman (Tempo Team), Ruud Hendriks (Doorzetters)
© Merten Foto
Dag van de Audio
Lucas Boon (Adformatie), Ed van Bennekom (The Family), Piet Hein Smit (Boldking) en Karisa Jansen (Albert Heijn)
© Merten Foto
Dag van de Audio
Job Hardeman (Albert Heijn), Jasper Mulder (Adformatie), Humberto Corona (Spotify) en Gijs Seubers (Sprints & Sneakers)
© Merten Foto
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in