Overslaan en naar de inhoud gaan

Perrier in een plastic fles

Nestlé gaat haar merk Perrier in Europa voortaan in plastic flesjes verkopen. Frankrijk is het eerste land waar dat gaat gebeuren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Frankrijk heeft het mineraalwater het grootste marktaandeel met een omzet van 270 miljoen dollar in 2000. Later volgen Nederland, België en Luxemburg, Zwitzerland en Groot-Brittannië. In 2002 moet het product ook in Noord-Amerika te koop zijn, aldus Advertising Age. Ogilvy & Mather Worldwide in Parijs gaat de launch begeleiden met een campagne. De flesjes worden beschreven als "makkelijk mee te nemen" en "onbreekbaar."

Perrier zet de stap naar plastic flesjes om uit het circuit van cafés en restaurants te komen en een grotere groep jongeren te bereiken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in