TVM, DSB en Spaar Select kunnen daardoor niets aan relatiemarketing doen. ‘De KNSB heeft alleen oog voor de eigen hoofdsponsors Aegon en Deloitte & Touche', zegt woordvoerder J. Stalenburg van TVM. ‘De sponsors van de commerciële ploegen laten ze links liggen en dat is niet goed voor de schaatssport. Zeker in een tijd dat mogelijk één van de drie commerciële teams dreigt weg te vallen (Spaar Select) en het al zo moeilijk is om nieuwe sponsors te vinden.' De KNSB heeft de beschikbare zitplaatsen voor de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen in Thialf gereserveerd voor de bondssponsors. Zij hebben 350 toegangskaarten gekregen voor twee wereldbekerwedstrijden en de Europese kampioenschappen. TVM, Spaar Select en DSB kunnen helemaal geen kaarten krijgen, zegt Stalenburg (ANP).
Sponsors boos op schaatsbond
De sponsors van de commerciële schaatsploegen zijn boos op de KNSB, omdat ze geen toegangskaarten krijgen voor de grote schaatsevenementen…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu