De Boardroom, dé talkshow over actuele en urgente zaken in creativity, marketing & digital, gaat een strategische samenwerken met Sijthoff, uitgever van titels als Adformatie, AG Connect, Binnenlands Bestuur, CFO en M&A. Hiermee zet De Boardroom een volgende stap in zijn ambities op het gebied van groei en bereik en voegt Sijthoff kwalitatieve videocontent aan zijn portfolio toe.
Sinds de start eind vorig jaar is de online talkshow gegroeid als merk en in het aantal luisteraars en kijkers. Ook weet de tweewekelijkse pod- en vodcast steeds meer partners aan zich te binden, waardoor er een solide basis lag voor een volgende stap.
Initiator en presentator Ronald ter Voert: 'Door de samenwerking met Sijthoff gaan we een nieuwe fase in, waarbij we De Boardroom nog zichtbaarder en succesvoller kunnen neerzetten als merk, platform en partnernetwerk.'
Journalistieke content
Susanne van Nierop (hoofdredacteur Adformatie): 'We zijn blij met deze samenwerking, want journalistieke en inhoudelijke videocontent is schaars in het B2B-domein. Het is een logische samenwerking, omdat de ambities en doelgroepen van De Boardroom naadloos aansluiten op die van ons.'
De Boardroom, waar Bert Hagendoorn de vaste sidekick naast Ter Voert is, blijft in de nieuwe opzet een onafhankelijke talkshow, geproduceerd door RTV Media. Naast de eigen distributie is deze vanaf heden ook via de titels en kanalen van Sijthoff te zien en te beluisteren, in het bijzonder Adformatie.nl. Verder gaat De Boardroom ook een reeks specials produceren.
Myrthe van der Erve (CEO Sijthoff): 'We zijn trots dat het team achter De Boardroom deze stap met ons zet. Door hun verfrissende aanpak én informatieve en inspiratievolle content ben ik ervan overtuigd dat we elkaar versterken in bereik, de merken en sales.'
Nieuw seizoen
Het nieuwe seizoen van De Boardroom start op dinsdag 9 september, waarna tweewekelijks nieuwe afleveringen bekeken en beluisterd kunnen worden via YouTube, Spotify, Apple Podcasts en Podimo. Daarnaast zijn fragmenten van het programma te volgen via snippets op onder meer LinkedIn, Instagram, TikTok en Snapchat. De Boardroom wordt mogelijk gemaakt door onder meer Adobe, Mindsync, Hypersolid, Youlinq.me, Audiohuis en Agency Engines.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu