Koffiereus Nespresso en de bekende artiest The Weeknd (Abel Tesfaye) verlengen hun samenwerking. Dat hebben de partijen bekendgemaakt. De samenwerking werd in mei dit jaar aangekondigd in de vorm van sponsoring rondom optredens en een eigen koffielijn van de artiest (Samra Origins). Blijkbaar smaakte dat naar meer.
Er komen namelijk nieuwe koffiesmaken en Nespresso omarmt ook het merchandise-concept. Bij de samenwerking met The Weeknd hoort een speciaal logo, dat gedrukt wordt op een oplage Nespresso-koffiemachines (origineel en Vertuo). Er verschijnen ook branded koffiebekers voor thuis en onderweg.
The Weeknd is één van de populairste artiesten van het moment. De zanger heeft alleen op Spotify al 110 miljoen maandelijkse luisteraars, verkoopt de grootste stadions uit en is de eerste artiest die met 27 verschillende nummers 1 miljard streams op Spotify behaald heeft.
Als de getallen één ding duidelijk maken, is het dat Nespresso een grote wereldwijde fanschare kan bereiken. Daar vertelt Nespresso-ceo Philipp Navratil ook over. 'De samenwerking met Abel en Samra Origins stelt ons in staat om onze passie voor smaak te combineren met zijn visionaire creativiteit. Het is een viering van hoe koffie en kunst samen het leven kunnen verrijken. We heten Abel en zijn fans dan ook van harte welkom in de Nespresso-familie'.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu