Overslaan en naar de inhoud gaan

Nespresso en muziekicoon The Weeknd verlengen samenwerking

Invloedrijke artiest blijft verbonden met eigen koffiesmaken. Er komt ook nieuwe koffie-merchandise.
the weeknd en nespresso
© Nespresso

Koffiereus Nespresso en de bekende artiest The Weeknd (Abel Tesfaye) verlengen hun samenwerking. Dat hebben de partijen bekendgemaakt. De samenwerking werd in mei dit jaar aangekondigd in de vorm van sponsoring rondom optredens en een eigen koffielijn van de artiest (Samra Origins). Blijkbaar smaakte dat naar meer. 

Er komen namelijk nieuwe koffiesmaken en Nespresso omarmt ook het merchandise-concept. Bij de samenwerking met The Weeknd hoort een speciaal logo, dat gedrukt wordt op een oplage Nespresso-koffiemachines (origineel en Vertuo). Er verschijnen ook branded koffiebekers voor thuis en onderweg.

The Weeknd is één van de populairste artiesten van het moment. De zanger heeft alleen op Spotify al 110 miljoen maandelijkse luisteraars, verkoopt de grootste stadions uit en is de eerste artiest die met 27 verschillende nummers 1 miljard streams op Spotify behaald heeft. 

Als de getallen één ding duidelijk maken, is het dat Nespresso een grote wereldwijde fanschare kan bereiken. Daar vertelt Nespresso-ceo Philipp Navratil ook over. 'De samenwerking met Abel en Samra Origins stelt ons in staat om onze passie voor smaak te combineren met zijn visionaire creativiteit. Het is een viering van hoe koffie en kunst samen het leven kunnen verrijken. We heten Abel en zijn fans dan ook van harte welkom in de Nespresso-familie'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in