Want Kruidvat adverteert met een streep door de heading van Albert Heijn en roept ‘Altijd goedkoper’ te zijn. De prijzen zijn zelfs ‘schreeuwend lager’, aldus de drogisterijketen. En vervolgens staat er een rijtje producten die in prijs vergeleken worden met AH. De supermarkt had eerder deze week in een advertentie precies hetzelfde gedaan met de prijzen van de 'voordeeldrogist'.
Albert Heijn meldde: ‘Gelooft u dat hoe harder je schreeuwt, hoe goedkoper je bent? Nee toch? Het gaat er namelijk niet om hoe je iets áánprijst, maar hoe je iets prijst. Onze drogisterijartikelen zijn bijvoorbeeld net zo voordelig. En omdat de prijs blijvend laag is, blijft u flink profiteren.’
Kruidvat schreeuwt vandaag dus toch weer terug. Op de rechterpagina staat paginagroot een aanbod: alle shampoos, 1 + 1 gratis. ‘Steeds verrassend, hamster voordelig.’ De beurt is nu weer in Albert Heijn.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu