Overslaan en naar de inhoud gaan

Drogisterijoorlog in dagbladen

‘Drogisterijartikelen. Voor hetzelfde geld bij Albert Heijn’, was deze week de heading van een spread van het supermarktconcern in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Want Kruidvat adverteert met een streep door de heading van Albert Heijn en roept ‘Altijd goedkoper’ te zijn. De prijzen zijn zelfs ‘schreeuwend lager’, aldus de drogisterijketen. En vervolgens staat er een rijtje producten die in prijs vergeleken worden met AH. De supermarkt had eerder deze week in een advertentie precies hetzelfde gedaan met de prijzen van de 'voordeeldrogist'.

Albert Heijn meldde: ‘Gelooft u dat hoe harder je schreeuwt, hoe goedkoper je bent? Nee toch? Het gaat er namelijk niet om hoe je iets áánprijst, maar hoe je iets prijst. Onze drogisterijartikelen zijn bijvoorbeeld net zo voordelig. En omdat de prijs blijvend laag is, blijft u flink profiteren.’
Kruidvat schreeuwt vandaag dus toch weer terug. Op de rechterpagina staat paginagroot een aanbod: alle shampoos, 1 + 1 gratis. ‘Steeds verrassend, hamster voordelig.’ De beurt is nu weer in Albert Heijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in