Overslaan en naar de inhoud gaan

Free Your Mind Festival neemt Dance Valley over

Ondernemer Remko van der Klis wil Dance Valley verjongen.
Dance Valley
Dance Valley

De organisatie achter Free Your Mind Festival neemt Dance Valley over, een van de langslopende dancefestivals ter wereld. Ondernemer Remko van der Klis, de man achter het Free Your Mind Festival, mediabureau Reality Outdoor en Flyer2000, wil Dance Valley verjongen. 'Dat geldt zowel voor Dance Valley als Dutch Valley, de line-up én het publiek dat we daarmee aanspreken', zegt Van der Klis. 

Met de combinatie van deze twee festivals en Free Your Mind Festival claimt hij een bereik van 80 procent van de jongeren tussen 18 en 30 jaar in Nederland.

Free Your Mind Festival heeft in korte tijd een snelle groei doorgemaakt. Afgelopen jaar werden driehonderdduizend kaarten verkocht voor het techno-event. Daar moet Dance Valley ook weer naartoe. 'Dance Valley trok in 2002 nog honderdduizend bezoekers. Er ligt een meerjarenplan om het festival weer terug aan de top te brengen.'

Dj Paul Kalkbrenner is zowel exclusief geboekt voor twee keer het Free Your Mind Festival en de mainstage van Dance Valley. Daarnaast komen Alok, Dimitri Vegas & Like Mike en Lost Frequencies. Meer namen worden later bekend.

'Door nu zo’n sterke line-up neer te zetten creëren we een podium waar de komende jaren de grote internationale artiesten graag komen spelen. We willen ons onderscheiden met de muziek en het programma, terwijl we het festival voor iedereen betaalbaar houden. Grote festivals zijn de nieuwe kroegen. Tegelijkertijd ga je daar nog steeds heen voor de gezelligheid, dus om een drankje te doen en de drukke werkweek even achter je te laten. Daarom houden we het bewust betaalbaar, met normale prijzen voor een biertje.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in