
Sanoma Uitgevers maakt de glossy speciaal voor het Nederlandse mode-event dat (van 23 tot en met 31 januari in Amsterdam). In Frontrow staat het officiële catwalk- en het openbare programma. Verder zijn er interviews met ontwerpers en andere toonaangevende mensen uit de mode-industrie, fotoshoots en meer interessant modenieuws.
Frontrow wordt vanaf 23 januari 2010 in oplage van 40.000 exemplaren verspreid bij de officiële catwalklocaties op het Westergasterrein, maar ook op modevakbeurzen, musea, clubs, bioscopen, winkels en bij de abonnementenoplage van Grazia. Het magazine wordt gemaakt door AIFW en de redactie van Grazia.
Vacatures
Enterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterSenior PR & Account lead
HAGENSHilmar Mulder, hoofdredacteur Grazia: 'Een mode-evenement van niveau als de Amsterdam International Fashion Week verdient zijn eigen tijdschrift - geheel in eigen stijl. Nederland staat steeds meer op de kaart met (inter)nationaal succesvolle modeontwerpers en daar dragen wij als wekelijkse modeglossy graag ons steentje aan bij. Zowel in het tijdschrift Grazia als met Frontrow.'
Sanoma Uitgevers gaat voor het tweede jaar op rij een samenwerking aan met het mode-evenement. Op zaterdag 30 januari sponsort Sanoma Uitgevers met Cosmopolitan de show van EиD by Eva and Delia en met Beau Monde ‘C’est Brillant - Les Icônes featuring Michael Barnaart van Bergen’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee