Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Loden Leeuw bekend

Postal Gold, Mona, Autodrop, Corendon en Bakker Bart zijn genomineerd voor een Loden Leeuw.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Loden Leeuw is de prijs voor de meest irritante tv-reclame die wordt uitgereikt door consumentenprogramma Radar. Naast Postal Gold ('vul het zakje met uw ongewenste gouden spullen!') lopen ook toetjesfabrikant Mona (man met lege verpakking op zijn hoofd), Autodrop (een neus op het puntje van een vinger), Corendon (een kinderlijk stemmetje en een kinderachtig liedje) en Bakker Bart (dubbelzinnige link tussen krentenbollen en borsten van de verkoopster) het risico op een Loden Leeuw.

In de categorie meest irritante bekende Nederlander is Arie Koomen genomineerd voor zijn optreden in de spotjes van de Mediamarkt. Verder zijn Sven Kramer en Naomi van As (KPN), Tineke Schouten (C1000), Danny de Munk (Mora) en Edwin Evers (Beter Horen) genomineerd.

De toekenning van de prijzen gebeurt op basis van stemmen van kijkers op de website . Op 20 december is bekend wie van de genomineerden de bedenkelijke eer ten deel valt.

Vorig jaar waren Frans Bauer voor zijn rol in de spotjes van de Nederlandse Energie Maatschappij en de mobiele telefonie van Hi de winnaars.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in