Overslaan en naar de inhoud gaan

Pabo biedt voortaan producten voor 'elk wat wils'

Erotisch postorderbedrijf Pabo gaat (branche)vreemd en breidt zijn productassortiment uit. Voortaan zijn er bijvoorbeeld ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pabo heeft besloten het aanbod uit te breiden met producten voor 'elk wat wils'. Het concern blijft wel trouw aan het concept van erotiek voor iedereen, maar denkt dat met een compleet nieuw assortiment het thuis nog makkelijker wordt 'een feestelijke en gemoedelijke avond' door te brengen.

In november viert zijn 25-jarig jubileum en dit viert het bedrijf op deze wijze. Het is volgens Pabo altijd al de wens van de harde kern van de klanten geweest om méér dan erotische producten te bestellen. Pabo biedt daarom ook nuttige attributen voor de keuken, tv's, dvd-spelers met karaoke-apparatuur, originele spywear, pc-accessoires, juwelen en parfums van bekende merken. Voor de geurtjes betaalt het bedrijf de btw.

Het nieuwe assortiment én de vertrouwde producten worden de komende weken onder de aandacht gebracht met een grote reclamecampagne op onder meer Radio 538.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in