Overslaan en naar de inhoud gaan

Snackfabrikant Van Geloven kiest Havas Media na pitch

Het familiebedrijf achter Van Dobben en Mora werkte eerder samen met Dentsu (NL) en PHD (België).
havas media
De teams van Havas Media en Van Geloven.
havas media
De teams van Havas Media en Van Geloven.

Van Geloven, bekend van snackmerken als Mora en Van Dobben, heeft voor Havas Media gekozen als zijn nieuwe mediabureau. Een pitch, die werd begeleid Henk Plessius en Geert Debruyne van FMA, ging hieraan vooraf. 

related partner content for mobile comes here

Het familiebedrijf Van Geloven, opgericht in 1960, werkte hiervoor samen met mediabureau Dentsu in Nederland en PHD in België.

Havas Media won de pitch naar eigen zeggen vanwege het eigen Meaningful Brands-onderzoek, die 'de betekenis van merken tot in groot detail meet'. Het is niet bekend welke andere bureaus aan de pitch deelnamen. 

Alle media-activiteiten

Havas Media gaat -in samenwerking met reclamebureau Alfred- alle media-activiteiten van Van Geloven in de Benelux begeleiden. Hierbij kan gedacht worden aan televisie, retailmedia, online media, branded contentpartnerships en influencermarketing. 

Snackfabrikant Van Geloven is actief in zowel retail- als foodservice. Met een omzet van 300 miljoen euro en 1100 medewerkers verspreid over zes locaties is Van Geloven een van de grootste snackproducenten in Nederland en België. Sinds 2016 is het bedrijf onderdeel van McCain Foods, multinational in diepvriesproducten. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in