Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf Media Groep verandert naam in Mediahuis

Wijziging gaat per 4 november in.
TMG
© ANP
TMG
© ANP

De naam Telegraaf Media Groep verdwijnt. Per 4 november wordt het Mediahuis Nederland. Dat staat in een intern bericht aan de medewerkers.

De naam Mediahuis Nederland is volgens de directie een voor de hand liggende keuze. De uitgever van onder meer De Telegraaf is sinds twee jaar in handen van het Belgische concern. 'Met de naam Mediahuis onderstrepen we het gedeelde geloof in onafhankelijke journalistiek en de gezamenlijke groeiambities. De naamsaanpassing markeert de verbondenheid met de Mediahuis Groep', zo staat in de memo.

Merken als De Telegraaf, Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Vrouw, Privé, Metro, Autovisie, Dumpert, Jaap, GroupDeal en het sinds begin dit jaar volledig onder TMG vallende Wayne Parker Kent behouden hun eigen naam en identiteit.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Peter van der hurk

Ben met hele nieuwe dingen bezig
Een interview zou leuk zijn
Is een nieuw concept wat nog nooit eerder is vertoond
Een tranen trekker
Gr Peter van der hurk

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in