Overslaan en naar de inhoud gaan

TomTom steekt in campagne de draak met hypecampagnes Apple

Teasen met en zwarte marker
Miniatuurvoorbeeld

Apple werd er bekend mee: zo weinig mogelijk informatie over een nieuw product geven om zoveel mogelijk buzz te creëren. Zo kondigde het een paar jaar geleden een persconferentie aan, maar ‘vergat’ het te zeggen waarover (nieuwe iPhone5). Een perfecte cliffhanger om media en bloggers te laten speculeren waarover.

TomTom doet nu hetzelfde trucje, maar met de nodige ironie.

Blurren en maskeren

Aanstaande donderdag kondigt navigatiebedrijf het op elektronicabeurs IFA in Berlijn zeven nieuwe producten aan, waarvan twee geheel nieuwe productcategorieën. In aanloop naar dat moment heeft TomTom eenwebsite live gezet, in combinatie met het bijgesloten ‘self censored’ persbericht en beeld, waarin alle concrete informatie over de nieuwe producten is gecensureerd met zwarte marker.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in