Overslaan en naar de inhoud gaan

Keurslager komt op voor burger met geniale inhaker op campagneposters

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Keurslager komt op voor burger met geniale inhaker op campagneposters

Over een week is het zover: de Tweede Kamerverkiezingen. Het is de laatste week waarin er nog volop campagne kan worden gevoerd door politieke partijen. Dat gebeurt onder andere met de welbekende campagneposters. En laat keurslager van Linschoten nou net het moment aangrijpen om hierop in te haken. Want als er iemand voor de burger klaar staat, dan is het deze keurslager wel. Maar over welke burger hebben we nu precies?

Onlangs plaatste Van Linschoten dit bericht op hun Facebookpagina. Om te beginnen met déze.

Deze paarse poster doet menig mens denken aan… 50PLUS.

Dit smaakt naar meer.

We kunnen ons allemaal wel vinden in een heerlijke toekomst.

Dus, wie komt er nou echt op voor de burger?

Niet alleen op social media, maar ook op straat werden de ‘campagneposters’ gespot.

En tot slot heeft de partij voor de burger al een aantal stemmen binnen weten te harken. Well done.

Facebook reacties geven de partij voor de burgers al een aantal stemmen

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in