Premium

Patrick Kuijsters (Volksbank): 'Onze merkstrategie creëert veel samenhang'

CMO Studio | Dat De Volksbank zich positioneert als ‘bankier met de menselijke maat’, voegt ook waarde toe aan de andere vier merken.

Patrick Kuijsters - De Volksbank
Foto en video: JTD Producties

In de dertiende aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Patrick Kuijsters, Director Marketing and Digital bij de Volksbank de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van de Volksbank én roept Hij ‘Het Aandachtspunt van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van de Volksbank en de merken SNS Bank, ASN Bank, Regiobank en BLG Wonen.

Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem (binnenkort) als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)

(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)

Advertentie
advertisement
CMO Studio #13: Patrick Kuijsters (Volksbank)

Thema’s in deze aflevering van CMO Studio:

Onderzoek van Coebergh laat zien dat Jaarverslagen nog altijd veel vertellen maar weinig zeggen. Het gemiddelde rapportcijfer is een 4,6. Gemiste kans?

Rituals lag onder vuur na een samenwerking met de 'zwevende antivaxx-zusjes' Van Lexmond. Kan je als merk niet meer in zee gaan met ‘andersdenkenden’?

De merken van De Volksbank lijken zich druk bezig met jeugd en jongeren. Waarom is dat zo belangrijk?

Het Aandachtspunt van de Week.

Kuijsters is eindverantwoordelijk voor de merken de Volksbank, SNS Bank, ASN Bank, Regiobank en BLG Wonen. Waar liggen zijn prioriteiten?

Hoe ziet de groeistrategie van de Volksbank eruit voor 2022-2025?

De organisatie van de Volksbank zit midden in een vergaande transformatie. Op welke manier gaan klanten daarvan profiteren?

De Volksbank is geen consumentenmerk, je kan er althans geen rekening openen, waarom manifesteert het zich dan wel zo?

ASN Bank heeft een vlijmscherp profiel, en komt bij de Consumentenbond onwijs goed uit de bus. Waarom staat de bank in omvang (een achtste) dan zo ver af van de grootbanken?

CMO Day

CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 3 november aanstaande.

House of Executives

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie