Overslaan en naar de inhoud gaan

Kansen voor jouw merk tijdens de Olympische Winterspelen

2026 start met één van de grootste toernooien van de wereld: de Olympische Spelen. Welke kansen biedt dit voor jouw merk? Ga ook voor goud!
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Kansen voor jouw merk tijdens de Olympische Winterspelen

Het nieuwe jaar start al snel met één van de grootste sporttoernooien van de wereld: de Olympische Winterspelen. Wat biedt dit toernooi aan kansen voor jouw merk? Ga ook voor goud en scoor deze winter!

Over de Olympische Spelen

Meer dan 3.500 atleten uit 93 landen zullen van 6 tot en met 22 februari 2026 strijden om 198 medailles in 16 Olympische disciplines. Van 6 tot en met 15 maart gaan ook nog eens de Paralympische Winterspelen van start, waar er op zes disciplines eremetaal te winnen is. Schaatsen is voor Nederland dé succesvolste olympische sport en ook in februari behoren we daar absoluut tot de kanshebbers. Hoeveel landgenoten er om medailles gaan strijden is nog niet bekend.

Waarom dit jouw kans is om miljoenen Nederlanders te bereiken

Een groots internationaal sporttoernooi levert altijd veel belangstelling op, maar helemaal nu het in Italië – oftewel, onze tijdzone – plaatsvindt. De Spelen zijn optimaal te volgen voor Nederlanders en dat betekent dat een miljoenenpubliek binnen handbereik ligt voor jouw campagnes. Iedereen kijkt! Een unieke kans om jouw merk te verbinden aan de emotie en beleving van een wereldwijd sportevenement.

Alles bij de publieke omroep

17 dagen lang staat alles in het teken van live topsport, reportages en analyses. Je volgt de Olympische Spelen natuurlijk bij de NPO. Naast de live-uitzendingen, zijn ook de studioprogramma’s altijd populair. Zo trok NOS Studio Peking gemiddeld zo’n 1 miljoen kijkers per dag. Niet alleen op televisie is er veel aandacht voor de Spelen: NPO Radio 1 is dé sportzender waar ook live verslag gedaan wordt van alle grote wedstrijden.

Daarom wil jij adverteren rondom sport

Dat een miljoenenpubliek binnen handbereik ligt, dat wist je al. Maar wist je dat adverteren rondom sport ook je naamsbekendheid kan vergroten, je imago een boost kan geven of de koopintentie kan verhogen? Als je meer wil weten over hoe je optimaal gebruik kunt maken van de kansen die sportevenementen bieden voor jouw campagne, download dan ons whitepaper 'presteren met sport'. Zo krijg je ook direct handvatten hoe je met je creatie het meeste uit je campagne kunt halen. Meer weten over een commercial in oranje- of Olympisch thema, zodat jouw merk echt voor goud kan gaan? Bekijk dan eens ons whitepaper ‘reclamecreatie: de kracht van aanpassen’ en ontdek wat er werkt voor meer impact.

Inkoopmogelijkheden Olympische Winterspelen

De inkoop voor de maand februari wordt op 22 december vrijgegeven – zet deze datum dus in je agenda. We hebben de inkoopopties van de Olympische Winterspelen op deze pagina staan. Natuurlijk kun je ook altijd de andere inkoopmogelijkheden bekijken of contact opnemen met je accountmanager. Wij denken dagelijks mee met onze klanten en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. We zetten onze kennis graag voor je in en gaan samen op zoek naar de mooiste kansen.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in