Overslaan en naar de inhoud gaan

Incubeta versterkt AI-aanbod met overname RocketSource

Incubeta neemt het Amerikaanse RocketSource over om zijn dienstverlening op het gebied van AI en performance marketing uit te breiden.
incubeta rocketsearch
Steven Kiger & Jonathan Greene (Rocketsource). Alex Langshur & Jacques van Niekerk (Incubeta)

Incubeta neemt het Amerikaanse RocketSource over om zijn dienstverlening op het gebied van AI en performance marketing uit te breiden. RocketSource ontwikkelde frameworks die IT-processen voor dataverzameling, analyse en klantactivering combineren met gedragswetenschappelijke inzichten.

De integratie moet zorgen voor nieuwe AI-gestuurde oplossingen waarmee Incubeta klanten kan helpen bij doelgroepsbepaling, activering en resultaatmeting. Daarbij speelt onder meer het eigen StoryVesting-framework van RocketSource een rol, dat storytelling koppelt aan klantervaring. Ook brengt de overname diensten als ‘Data as a Service’ mee, waarmee waarde in de marketingtrechter en ROI nauwkeuriger kan worden gemeten.

RocketSource wordt volledig opgenomen in Incubeta. Medeoprichters Jonathan Greene en Steven Kiger blijven het team leiden. De overname levert Incubeta niet alleen technologische expertise op, maar ook een portefeuille aan klanten en consultants.

Met de acquisitie wil Incubeta zijn positie in AI-gedreven, mensgerichte marketing versterken. Het bedrijf is actief in meer dan twintig landen, waaronder Nederland, en werkt voor merken als HelloFresh, ING, L’Oréal en McDonald’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in