Salso Shop, een keten voor ‘fast casual’ Mexicaans eten, heeft na een pitch gekozen voor Buutvrij for life als creatief partner. Salsa Shop werd in 2014 opgericht en is nu naar eigen zeggen klaar voor een landelijke campagne. Ook wordt gesproken over Europese uitbreiding. ‘We willen de Chipotle van Europa worden, maar dan op onze eigen manier. Met smaak. Met liefde. En met een verhaal dat mensen raakt, blijft hangen en wat ze willen doorvertellen’, aldus Louis Wesseling van Salsa Shop.
Tijdens de bureau-oriëntatie werd gesproken met vijf bureaus. Wesseling: ‘We zoeken een merkverhaal dat net zo uitgesproken, vers en lekker is als ons eten. Buutvrij snapt dat. Ze denken net even anders, houden het menselijk en hebben bewezen dat ze merken een verhaal kunnen geven dat echt blijft hangen en waar mensen over gaan praten,’ zegt Wesseling.
Reuben Alexander van Buutvrij: 'Het team van Salsa Shop heeft behoorlijk veel ambitie en zitten we rechtstreeks met de oprichters aan tafel. Dat is een fijne combinatie.’
Jeroen van Eck van Ad Chef heeft de pitch voor Salsa Shop begeleid.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu