Overslaan en naar de inhoud gaan

Foodketen Salsa Shop kiest Buutvrij for life als creatief bureau

Na een pitch onder begeleiding van Jeroen van Eck won Buutvrij het Salsa Shop-account.
salsa shop
Buutvrij won de pitch om het Salsa Shop-account

Salso Shop, een keten voor ‘fast casual’ Mexicaans eten, heeft na een pitch gekozen voor Buutvrij for life als creatief partner. Salsa Shop werd in 2014 opgericht en is nu naar eigen zeggen klaar voor een landelijke campagne. Ook wordt gesproken over Europese uitbreiding. ‘We willen de Chipotle van Europa worden, maar dan op onze eigen manier. Met smaak. Met liefde. En met een verhaal dat mensen raakt, blijft hangen en wat ze willen doorvertellen’, aldus Louis Wesseling van Salsa Shop.

Tijdens de bureau-oriëntatie werd gesproken met vijf bureaus. Wesseling: ‘We zoeken een merkverhaal dat net zo uitgesproken, vers en lekker is als ons eten. Buutvrij snapt dat. Ze denken net even anders, houden het menselijk en hebben bewezen dat ze merken een verhaal kunnen geven dat echt blijft hangen en waar mensen over gaan praten,’ zegt Wesseling.

Reuben Alexander van Buutvrij: 'Het team van Salsa Shop heeft behoorlijk veel ambitie en zitten we rechtstreeks met de oprichters aan tafel. Dat is een fijne combinatie.’

Jeroen van Eck van Ad Chef heeft de pitch voor Salsa Shop begeleid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in