Overslaan en naar de inhoud gaan

Intratuin kiest voor Persuade

Geen pitch, wel oriënterende gesprekken, eerste campagnes begin 2026 verwacht.
Intratuin
Intratuin Breda

Tuincentrumketen Intratuin (57 vestigingen in Nederland, 14 in het buitenland), gaat in zee met Persuade. De keus viel op het Bossche bureau na een aantal oriënterende gesprekken; er ging geen pitch aan vooraf. Het bureau zegt zich voor Intratuin te gaan richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste campagnes worden begin 2026 verwacht. De laatste grote campagne van Intratuin (‘Verwonderland’) werd gemaakt door Havas Lemz.

Eigen import

Lobke Samallo, formule & marketing communicatie manager bij Intratuin, zegt in de motivatie voor de keuze voor het Brabantse bureau dat merkrelevantie (inspiratie voor tuin en dier, inclusief private labels en eigen import), voor Intratuin ‘belangrijker dan ooit’ is. Samallo: ‘Met de keuze voor Persuade zetten we een volgende belangrijke stap in het gestalte geven aan onze ambities.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in