Overslaan en naar de inhoud gaan

Act Agency breidt innovatieteam uit met AI-talenten

Dwayne Paisley-Marshall en Zara van ’t Hoff gaan aan de slag om innovaties te versnellen bij Act Agency.
act agency
Dwayne Paisley-Marshall en Zara van ’t Hoff naar Act Agency

Act Agency heeft twee nieuwe talenten aangetrokken om de volgende stap te zetten in de integratie van AI binnen haar creatieve en technologische dienstverlening. Dwayne Paisley-Marshall (ex-AKQA, Farfetch) is gestart als lead creative technologist en Zara van ’t Hoff (ex-Validators) is aangesteld als AI Specialist. Samen gaan zij zich richten op het versnellen van de AI-aanpak van Act Agency.

De doorontwikkeling van de eigen tool voor merkconsistentie (Act.onbrand), en het ontwikkelen van nieuwe AI-gedreven proposities en tooling. Door zelf AI-tooling te ontwikkelen, wil het bureau merken helpen om sneller, slimmer en consistenter te communiceren in een steeds complexere mediawereld.

Danijel Dercksen, digital director en partner bij Act Agency over de nieuwe talenten: 'Ons doel is om onze creativiteit schaalbaar te maken. Met Dwayne en Zara halen we expertise in huis die ons in staat stelt om niet alleen te experimenteren met nieuwe innovaties, maar ook te versnellen en op te schalen met eigen tooling.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in