Act Agency heeft twee nieuwe talenten aangetrokken om de volgende stap te zetten in de integratie van AI binnen haar creatieve en technologische dienstverlening. Dwayne Paisley-Marshall (ex-AKQA, Farfetch) is gestart als lead creative technologist en Zara van ’t Hoff (ex-Validators) is aangesteld als AI Specialist. Samen gaan zij zich richten op het versnellen van de AI-aanpak van Act Agency.
De doorontwikkeling van de eigen tool voor merkconsistentie (Act.onbrand), en het ontwikkelen van nieuwe AI-gedreven proposities en tooling. Door zelf AI-tooling te ontwikkelen, wil het bureau merken helpen om sneller, slimmer en consistenter te communiceren in een steeds complexere mediawereld.
Danijel Dercksen, digital director en partner bij Act Agency over de nieuwe talenten: 'Ons doel is om onze creativiteit schaalbaar te maken. Met Dwayne en Zara halen we expertise in huis die ons in staat stelt om niet alleen te experimenteren met nieuwe innovaties, maar ook te versnellen en op te schalen met eigen tooling.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu