Overslaan en naar de inhoud gaan

Lotte van den Broek wordt creative director bij Kumpany

Ze volgt Auke van Rossum op, die recent naar Trojan Monkeys vertrok.
lotte
Lotte van den Broek.
lotte
Lotte van den Broek.

Lotte van den Broek is aangesteld als de nieuwe creative director van merkactivatiebureau Kumpany. Ze wordt tevens onderdeel van het managementteam van het Amsterdamse bureau. 

related partner content for mobile comes here

Van den Broek is al zo'n tien jaar actief in de wereld van merkactivaties. Zo werkte ze lange tijd in diverse functies bij Playground, het merkactivatielabel van event-organisator Superstruct. Hier was ze verantwoordelijk voor diverse 'live-activatieconcepten' op grote festivals, zoals meest recent De Festivalwinkel van Bol.com op Lowlands. 

Van den Broek volgt creative director Auke van Rossum op, die recent naar AI-bureau Trojan Monkeys vertrok. Bij Playground is Joan An Beaudoin aangesteld als de opvolger van Van den Broek.

Passie voor merkactivaties

Van den Broek: 'Bij Kumpany werken mensen die, net als ik, een passie hebben voor merkactivaties. Samen met het team ga ik me richten op creatief werk voor merken binnen het domein van sport, entertainment en kunst & cultuur.'

Kumpany, opgericht in 1999, werkt voor opdrachtgevers als NS, Storytel en Volkswagen. Er werken zestien mensen bij het bureau. Van den Broek is afgelopen maandag gestart in haar nieuwe rol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in