Overslaan en naar de inhoud gaan

Kevin Veenman (Dept): ‘Technologie gaat de impact van ons werk vergroten’

Dept werkt met zeven AI-softwaretools. Veenman legt uit wat die doen en hoe ze bijdragen aan de bedrijfsvoering van Dept.
Kevin Veenman dept
Kevin Veenman
© Afbeelding: Dept
Kevin Veenman dept
Kevin Veenman
© Afbeelding: Dept

Nu er steeds meer aandacht ontstaat voor de mogelijkheden van slimme software als het GPT-taalmodel van OpenAI, stappen ook meer bureaus naar voren die al langer werken met software gebaseerd op kunstmatige intelligentie. Zo ook Dept, een van oorsprong Nederlandse bureaugroep die ‘technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen.’ Kevin Veenman, strategisch directeur van Dept, legt uit hoe technologie het werk van Dept-medewerkers effectiever maakt en waarom hij niet verwacht dat creatieve beroepen zullen verdwijnen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in