Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Panda voor het Wereld Natuur Fonds

Na een pitch met drie bureaus heeft het WNF voor Label gekozen om donateursblad Panda te restylen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het donateursblad dat vier keer per jaar verschijnt is met een oplage van 700.000 exemplaren een van de grootste relatiemagazines. Met de nieuwe formule zullen donateurs concreter op de hoogte worden gehouden van lopende projecten.

Ook zal vaker worden gelinkt naar de website. Marc van den Tweel, directeur marketing & communicatie zegt dat het WNF op die manier ‘nog verder de huiskamer in wil’.

Vanaf september ligt de vernieuwde Panda op de deurmat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in