Directie en aandeelhouders van Clockwork zijn positief over de nabije toekomst en de behaalde resultaten, maar blijft voorzichtig. Directeur Bernhard van Oranje is ‘trots dat we in deze economisch zware tijden zulke positieve resultaten behalen’. Clockwork is in 1996 opgericht door Menno de Jong, Paul Mol en Bernhard van Oranje, die het bedrijf in 2001 door middel van een management buy-out terugkochten van Achmea samen met Residex. Het bedrijf heeft projecten uitgevoerd voor Coca-Cola, Citroën, BP, Zilveren Kruis, Voetbal International, L’Oréal, Staalbankiers en CB Direct.
Winst Clockwork over eerste drie kwartalen 2002
Het Amsterdamse internetbedrijf Clockwork heeft over de eerste drie kwartalen van het lopende jaar een winst geboekt van vijfhonderdduizend…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu