Hij heeft er 12 jaar gewerkt, sinds 2005 stond hij aan het roer. Als reden geeft hij op: ‘Ik voel na 12 jaar dat de tijd rijp is om iets anders te gaan doen. William Eccleshare, ceo van BBDO Europa, heeft mijn ontslag geaccepteerd en met mijn hulp zal hij op zoek gaan naar een opvolger voor BBDO in Nederland.’
Van der Schoot begon in januari 1997 als account director. Per 1 augustus 2005 werd hij managing director met een nieuw managementteam, samengesteld nadat de bijna voltallige directie van FHV BBDO was opgestapt wegens een zeggenschapsconflict met BBDO. Onlangs kondigde mt-lid Mary Hoogerbrugge haar vertrek bij FHV aan.
Dat FHV een paar zware jaren achter de rug heeft, erkent Van der Schoot. ‘Dat komt omdat er een enorm veranderingsproces heeft plaats gevonden. FHV is omgevormd van een redelijk klassiek reclamebureau naar een geïntegreerd, flexibel bureau waarin online en brand activation een belangrijke rol hebben gekregen en waarin we concepten veel breder zijn gaan uitwerken.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu