Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Schoot verlaat FHV BBDO

Willem van der Schoot, managing director van FHV BBDO, verlaat het bureau aan het eind van dit jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij heeft er 12 jaar gewerkt, sinds 2005 stond hij aan het roer. Als reden geeft hij op: ‘Ik voel na 12 jaar dat de tijd rijp is om iets anders te gaan doen. William Eccleshare, ceo van BBDO Europa, heeft mijn ontslag geaccepteerd en met mijn hulp zal hij op zoek gaan naar een opvolger voor BBDO in Nederland.’

Van der Schoot begon in januari 1997 als account director. Per 1 augustus 2005 werd hij managing director met een nieuw managementteam, samengesteld nadat de bijna voltallige directie van FHV BBDO was opgestapt wegens een zeggenschapsconflict met BBDO. Onlangs kondigde mt-lid Mary Hoogerbrugge haar vertrek bij FHV aan.

Dat FHV een paar zware jaren achter de rug heeft, erkent Van der Schoot. ‘Dat komt omdat er een enorm veranderingsproces heeft plaats gevonden. FHV is omgevormd van een redelijk klassiek reclamebureau naar een geïntegreerd, flexibel bureau waarin online en brand activation een belangrijke rol hebben gekregen en waarin we concepten veel breder zijn gaan uitwerken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in