Contentmarketing / 14 MEI 2025, 15:03:04 'Woordgrappen zijn voor junior teams'Jur Baart (Fitzroy) over de uiteenlopende reacties op een Fitzroy-campagne met een woordgrap.
Campagnes / 3 SEPTEMBER 2024, 15:00:00 We zijn geen baas meer over beelden en dat is verontrustendJur Baart maakt zich zorgen: 'Je hoeft geen Photoshop-skills te beheersen om straks een reclame-uiting om zeep te helpen.'
Digital transformation / 15 JULI 2024, 21:06:00 AI mist de nieuwsgierigheid van een goede merkdenkerAI heeft geen interesse in hoe de wereld van Hak of ING eruit ziet, en dat is juist nodig voor een onderscheidende merkstrategie.
Gedragsverandering / 19 JANUARI 2024, 10:26:00 De worstelingen van Gen Z in deze woelige tijdDe schizofrene Zeitgeist. Het polariseert, wringt, duwt en trekt aan alle kanten. Drie paradoxen rond Gen Z in 2024.
Data & Insights / 6 SEPTEMBER 2022, 16:40:00 Vergeet je aannames over jongeren en financiën, Gen Z wordt volwassenOndanks uiteenlopende aanpak van geldzaken streven millennials naar hetzelfde doel: financiële zen.
Customer Experience / 17 DECEMBER 2019, 09:46:00 5 trends die je misschien bent vergeten in je marketingplanJur Baart vulde zijn jaar met expert-interviews, onderzoeken en bezoeken aan trend-events geeft inzicht in wat de toekomst te bieden heeft.
Customer Experience / 29 DECEMBER 2015, 07:00:11 2015 was het jaar van de 'pitch coffees'Samen met marketeers zullen we moeten werken aan een pitch-opzet die adverteerders helpt en bureaus het gevoel geeft dat het rechtvaardig…
Gedragsverandering / 3 NOVEMBER 2015, 13:42:13 Mind the digital gapOkay het is een oldie, maar blijkbaar kent niet iedereen deze interactieve plattegrond van Gartner: de Digital Marketing Transit Map.
Interne communicatie / 8 SEPTEMBER 2015, 06:30:20 De Nederlandse 'Superbowl' komt er weer aanVerzekeraars zullen hun poriën open moeten zetten voor het publiek.
Design / 5 JANUARI 2015, 13:58:00 Wat nu, Albert Heijn?Het bericht dat Harry Piekema stopt na 10 jaar, kwam voor velen denk ik niet als een verrassing. De koning is dood, lang leve de koning.…