Tweede editie Ocean Digital Creative Competition na succes van vorig jaar

Ocean Outdoor Nederland organiseert voor de tweede keer de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam met een hoofdprijs van €500.000,-.

DOOH

De Ocean Digital Creative Competition Amsterdam is een jaarlijks terugkerende wedstrijd waarbij iedereen wordt uitgedaagd om creatieve grenzen te verleggen op het gebied van Digital Out of Home (DOOH).

Advertentie
advertisement

De inschrijving is geopend op 21 maart en loopt tot 29 april. De competitie kent twee categorieën, commercieel en non-profit, en in beide categorieën worden er prijzen vergeven. De hoofdprijs van €500.000,-, de tweede prijs €250.000,- en de derde prijs van €100.000,- aan bruto mediawaarde in te zetten op het Ocean netwerk.

Jury

Inge Ligthart, CEO Dawn, gaat dit jaar aan de slag als juryvoorzitter. ‘Ik hoop dat we dit jaar minstens net zulke spectaculaire inzendingen krijgen als vorig jaar. De Ocean DCC kan echt uitgroeien tot een toonaangevende award waar creativiteit, craft en data centraal staan’. Verder zal de jury bestaan uit een groep die een gedreven trackrecord heeft binnen de creatie, innovatie, digital en media.

 

Stuur jouw idee in via deze link en maak kans om de winnaar te worden van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022.

Advertentie