Zaterdaghulpcampagne van Škoda verder uitgebouwd met nieuwe Kid Caravan-commercial

Als kamperen niet op de camping kan, kan kamperen gewoon thuis op het oprit

Škoda - Met de Kid Caravan thuis kamperen
Selmore

Automerk Škoda lanceert een nieuwe campagne: Kid Caravan. De commercial is het volgende onderdeel van het ‘Zaterdaghulp’-platform van de autobouwer. Dit platform is volgens het automerk telkens een servicepropositie, activatie en merkcampagne in één.

Nu is daar ‘Kip Caravan’, ontwikkeld door Selmore, als volgende onderdeel van de overkoepelende campagne. Dit keer wilde Škoda, met Kid Caravan, de mensen helpen wiens vakantieplannen deze maand niet door konden gaan... Want met de Kid Caravan kon je gewoon thuis op het oprit kamperen.

Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan
Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan Selmore

Zaterdagcampagne: 'Frisse Neuzen'

Sinds 2016 voert ŠKODA de ‘Zaterdagcampagne’. Volgens Škoda omdat mensen op de drukste dag van de week wel wat hulp kunnen gebruiken. Eerdere edities stonden in het teken van kinderpartijtjes, doe-het-zelvers, wielerclubs en zelfs frisse neuzen.

Bekijk ook: https://www.adformatie.nl/campagnes/skoda-campagne-frisse-neus-service-brengt-honden-naar-strand

Škoda | Kid Caravan

Video's en campagne

Doordat de meivakantie voor veel mensen niet doorging vond  Škoda het wel een goed idee om met een verrassing te komen. Selmore legt uit dat mensen zich via een oproep op social media aan konden melden voor deze Zaterdaghulp-actie. Volgens het bureau werd het winnende gezin verrast met de Kid Caravan die persoonlijk bezorgd werd met een nieuwe Škoda. Selmore benadrukt dat alles op gepaste afstand gebeurde, dus geheel corona-proof. De kinderen konden zo een nachtje in de caravan te slapen. 

Selmore vertelt over de Kid Caravan: ‘De registratie van het kampeeravontuur leverde direct weer materiaal op voor de online video’s. De activatie en films hebben wij in samenwerking met rubenpaulruben ontwikkeld.

Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan
Škoda Zaterdaghulp: Kid Caravan Selmore

Credits:

Klant: ŠKODA Nederland

Titel: Zaterdaghulp Kid Caravan

Creatieve directie: Jakko Achterberg en Niels Westra         

Creative: Sanne Lemmen

RTV Director: Hanneke Kampschreur

Account: Sanne Willems

Strategie:  Moniek van Westerop

Klant verantwoordelijk: Joost de Kanter en Emma Aarts

Productiemaatschappij: rubenpaulruben

Regisseur / Producer: Paul Roest

D.O.P./Cameraman: Ruben Faber

Grading: Ruben van Duijn

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie