
Het trainingsinstituut de Baak heeft HPB | Het PR Bureau gekozen om samen een strategie op het gebied van earned media te ontwikkelen en uit te voeren. Doel van de samenwerking is de impact van leiderschap zichtbaar te maken en de positie van de Baak als thought leader te versterken.
De samenwerking omvat onder meer het jaarlijkse barometeronderzoek, waarin de opvattingen van werkend Nederland over leiderschap centraal staan. Dit onderzoek biedt inzicht in leiderschapstrends, drijfveren en uitdagingen binnen de arbeidsmarkt. De editie van dit jaar verschijnt in juni en plaatst leiderschap in het bredere perspectief van maatschappelijke en geopolitieke ontwikkelingen.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftRelevantie toevoegen
Volgens Justine Passera, marketingcommunicatiemanager bij de Baak, sluit de samenwerking goed aan bij de missie van het instituut: ‘We vinden in HPB een bureau dat niet alleen sterk is in impactvolle earned media en thought leadership, maar ook begrijpt hoe de Baak waarde en relevantie kan toevoegen aan thematiek zoals intuïtie, moreel leiderschap en polarisatie.’
HPB ontwikkelde voor de Baak een mediastrategie waarbij inhoudelijke actualiteit centraal staat.
Jacqueline Bosselaar, ceo van HPB, benadrukt het belang van leiderschap in de huidige samenleving: ‘Leiderschap raakt alles: wie we zijn, en hoe we werken, samenwerken en ons verhouden tot grotere maatschappelijke thema’s. Wij helpen de Baak, met trots, om dit middels earned impact de wereld in te brengen.’
Maatschappelijk agenderen
De Baak is al meer dan 75 jaar actief op het gebied van leiderschapsontwikkeling. Met de inzet van HPB wil het instituut zijn communicatiekracht vergroten en bredere maatschappelijke thema’s agenderen vanuit het perspectief van persoonlijk en moreel leiderschap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee