Overslaan en naar de inhoud gaan

De Baak neemt Het PR Bureau in de arm voor 'earned' mediastrategie over leiderschap

Doel is impact leiderschap zichtbaar maken en de positie van de Baak als thought leader te versterken.
Beeld uit een podcast van De Baak. Interview met Mandy Woelkens, presentator en o.a. voormalig hoofdredacteur van Linda.meiden.
Beeld uit een podcast van De Baak. Interview met Mandy Woelkens, presentator en o.a. voormalig hoofdredacteur van Linda.meiden.
Beeld uit een podcast van De Baak. Interview met Mandy Woelkens, presentator en o.a. voormalig hoofdredacteur van Linda.meiden.
Beeld uit een podcast van De Baak. Interview met Mandy Woelkens, presentator en o.a. voormalig hoofdredacteur van Linda.meiden.

De samenwerking omvat onder meer het jaarlijkse barometeronderzoek, waarin de opvattingen van werkend Nederland over leiderschap centraal staan. Dit onderzoek biedt inzicht in leiderschapstrends, drijfveren en uitdagingen binnen de arbeidsmarkt. De editie van dit jaar verschijnt in juni en plaatst leiderschap in het bredere perspectief van maatschappelijke en geopolitieke ontwikkelingen.

Relevantie toevoegen

Volgens Justine Passera, marketingcommunicatiemanager bij de Baak, sluit de samenwerking goed aan bij de missie van het instituut: ‘We vinden in HPB een bureau dat niet alleen sterk is in impactvolle earned media en thought leadership, maar ook begrijpt hoe de Baak waarde en relevantie kan toevoegen aan thematiek zoals intuïtie, moreel leiderschap en polarisatie.’

HPB ontwikkelde voor de Baak een mediastrategie waarbij inhoudelijke actualiteit centraal staat.

Jacqueline Bosselaar, ceo van HPB, benadrukt het belang van leiderschap in de huidige samenleving: ‘Leiderschap raakt alles: wie we zijn, en hoe we werken, samenwerken en ons verhouden tot grotere maatschappelijke thema’s. Wij helpen de Baak, met trots, om dit middels earned impact de wereld in te brengen.’

Maatschappelijk agenderen 

De Baak is al meer dan 75 jaar actief op het gebied van leiderschapsontwikkeling. Met de inzet van HPB wil het instituut zijn communicatiekracht vergroten en bredere maatschappelijke thema’s agenderen vanuit het perspectief van persoonlijk en moreel leiderschap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in