
Roos Zegers is aan de slag gegaan in het mondiale communicatieteam van The Magnum Ice Cream Company, de ijsdivisie van Unilever die zelfstandig verdergaat. Ze houdt zich bezig met externe communicatie en issuemanagement.
Zegers is afkomstig van Heineken waar ze verantwoordelijk was voor de communicatie rondom duurzaamheidsprojecten en zich daarnaast bezighield met woordvoering en merkactivaties bij evenementen als de Formule 1 in Zandvoort, de Vrienden van Amstel Live en ADE, met als ‘grootste knaller’ de introductie van de Boring Phone in de A'dam Toren vorig jaar.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACorporate woordvoerder
TU DelftScrollend in Vietnam
Eerder werkte Zegers voor communicatiebureaus als Edelman en Glasnost, inmiddels opgegaan in Ace, en bij Hema. Het afgelopen halfjaar nam ze een sabbatical onder meer ‘om na te denken over een volgende stap’.
Zegers: ‘Op een strand in Vietnam, scrollend door LinkedIn, zag ik een geweldige functie bij Unilever Ice Cream voorbij komen. Ik heb eerder voor Ben & Jerry’s gewerkt toen ik bij Glasnost zat, dus wist dat dit een mooi bedrijf is om voor te werken.’
Afsplitsen
Zegers maakt deel uit van het team Communicatie, Corporate Affairs en ESG van The Magnum Ice Cream Company. Deze ijsdivisie van Unilever, waar naast Magnum ook merken als Ben & Jerry's, Ola en Cornetto onder vallen, wordt naar verwachting eind dit jaar afgesplitst van Unilever.
De omzet van The Magnum Ice Cream Company bedroeg 8,3 miljard euro in 2024. De onderneming krijgt een beursnotering in Amsterdam, Londen en New York. Het hoofdkantoor van The Magnum Ice Cream Company staat in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee