Overslaan en naar de inhoud gaan

9292 gaat via iconische memes aan de haal met typisch gedrag in ov

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
tbsm

Boomers communiceren met woorden, millennials met emoji's, en Gen Z? Die voert gesprekken met memes. Want eerlijk is eerlijk: sommige iconische uitspraken kun je in (bijna) elke situatie gebruiken.

Ook 9292 ziet dat in, en gaat via memes aan de haal met herkenbaar gedrag van reizigers in het openbaar vervoer. Met succes, want kijkers laten in sneltreinvaart hun positieve mening achter in de reacties.

9292 denkt precies te weten op welk moment reizigers liever willen Wout Wegrennen.

Bingo.

tbsm

Kijkers vinden dat 9292 z'n memes wel op de rails heeft.

tbsm

De 9292-app in de smiezen houden is een fulltime baan, hoor.

Sommige eeuwenoude memes blijven voor altijd bruikbaar.

Laat het Adela en Francisca niet horen...

tbsm

Hé Siri, speel 'Koningslied'.

Zelfs als je in de eerste klas reist, ben je niet veilig voor de memes van 9292.

En dat kunnen kijkers wel waarderen.

tbsm

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in