Overslaan en naar de inhoud gaan

Zaanse Mayonaise kiest SuperRebel Agency als nieuw creatief bureau

Het mayonaisemerk werkte hiervoor samen met The Family.
zaanse
Zaanse Mayonaise kiest SuperRebel na pitch.

Zaanse Mayonaise heeft SuperRebel Agency aangesteld als nieuwe creative partner voor de komende merkcampagnes. De keuze volgt op een bureau-oriëntatie en moet een volgende stap in de verdere uitbouw van het merk betekenen. SuperRebel gaat Zaanse Mayonaise begeleiden bij een vernieuwde positionering en campagnestrategie, die in 2026 zichtbaar wordt.

Het mayonaisemerk is onderdeel van Van Wijngaarden, een familiebedrijf dat sinds 1929 actief is en inmiddels vier generaties lang Zaanse Mayonaise produceert volgens het oorspronkelijke recept. De afgelopen jaren investeerde het merk nadrukkelijk in zichtbaarheid via tv, online en buitenreclame. Met de nieuwe samenwerking wil Zaanse Mayonaise de merkbekendheid verder vergroten en de merkvoorkeur verdiepen, met oog voor zowel bestaande als jongere doelgroepen.

Durven opvallen

Volgens Wilco van Dijken, ceo van Van Wijngaarden, past de keuze voor SuperRebel bij de ambitie van het merk om 'creatief zichtbaar te blijven'. 'Zaanse Mayonaise heeft de afgelopen jaren laten zien dat het durft op te vallen, en zoekt een partner die die ambitie begrijpt en samen verder kan brengen', zegt hij.

Ook SuperRebel ziet een match. Chief creative officer Lodewijk Varossieau noemt Zaanse Mayonaise een merk met lef, historie en een vaste plek in het dagelijks leven van veel consumenten. Dat vraagt volgens hem om creatie die 'recht door zee is, durft te staan en relevant blijft voor nieuwe generaties'.

The Family

Zaanse Mayonaise werkte de afgelopen periode samen met The Family, onder meer voor de campagne 'Zo goed als huisgemaakt'. Met de keuze voor SuperRebel lijkt het erop dat het merk een nieuwe creatieve fase ingaat, al is niet officieel bevestigd dat de samenwerking met The Family volledig is beëindigd.

De eerste campagnes van Zaanse Mayonaise en SuperRebel Agency worden in de loop van 2026 verwacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in