Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans-Willem Dicke vertrekt per 2026 bij SportVibes

Dicke is medeoprichter van het sportmarketing- en evenementenbureau en was ruim 25 jaar actief binnen de organisatie.
SportVibes

Hans-Willem Dicke neemt per 1 januari 2026 afscheid van SportVibes. Dicke is medeoprichter van het sportmarketing- en evenementenbureau en was ruim 25 jaar actief binnen de organisatie. Hij draagt zijn taken binnen de directie over en kiest ervoor meer tijd te besteden aan zijn privéleven.

Dicke begon in 1999 als oprichter van Sportstrategie en bundelde later zijn krachten met Frans Vleggeert en Imre van Leeuwen, waarmee SportVibes uitgroeide tot een bureau met circa vijftig medewerkers. Het bureau werkte aan onder meer de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, de Tour de France Femmes in Rotterdam en de TCS Amsterdam Marathon, en voor merken als Gillette, Mizuno, BYD en Action.

Met het vertrek van Dicke treedt Teun Verheij toe tot de directie van SportVibes. Verheij is directeur en mede-eigenaar van zusterbureau Track Record en combineert beide functies.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in