De genomineerden van het eerste half jaar van 2025 voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze tien commercials uit het eerste half jaar van 2025 maken kans op de felbegeerde publieksprijs.
In alfabetische volgorde:
Alzheimer Nederland met 'Vier je herinneringen op Moederdag'
Artsen zonder Grenzen met 'Zolang het stil blijft, gaat dit door'
CliniClowns met 'Word donateur'
Dierenbescherming & Here met 'Stop het transport van piepjonge dieren!'
Het Vergeten Kind & Happy Horizon met 'Stop het doorplaatsen'
Justdiggit met 'Let's change climate change!'
KNGF Geleidehonden & Selmore met 'Hondenheld'
Nierstichting met 'Wat als jij iemand het leven kon geven?'
Ronald McDonald Kinderfonds & TBWA\NEBOKO met 'Dicht bij je zieke kind'
Stichting Hartekind & Goldfizh met 'Elk kinderhart dat stopt, is er één te veel'
Bovenstaande genomineerden worden in januari 2026 aangevuld met de tien winnaars van het laatste half jaar van 2025. Van de in totaal dan twintig genomineerde commercials kunnen er vijf een finaleplaats bemachtigen.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nuEven voor de credits: Nierstichting & Total Design