Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze commercials van goede doelen zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki

De genomineerden van het eerste half jaar van 2025 voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend.
Gouden Loeki
Sinds dit jaar reikt de Ster een tweede Gouden Loeki uit aan een commercial voor een goed doel

De genomineerden van het eerste half jaar van 2025 voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze tien commercials uit het eerste half jaar van 2025 maken kans op de felbegeerde publieksprijs. 

In alfabetische volgorde: 

Alzheimer Nederland met 'Vier je herinneringen op Moederdag'

Artsen zonder Grenzen met 'Zolang het stil blijft, gaat dit door'

CliniClowns met 'Word donateur'

Dierenbescherming & Here met 'Stop het transport van piepjonge dieren!'

Het Vergeten Kind & Happy Horizon met 'Stop het doorplaatsen'

Justdiggit met 'Let's change climate change!'

KNGF Geleidehonden & Selmore met 'Hondenheld'

Nierstichting met 'Wat als jij iemand het leven kon geven?'

Ronald McDonald Kinderfonds & TBWA\NEBOKO met 'Dicht bij je zieke kind'

Stichting Hartekind & Goldfizh met 'Elk kinderhart dat stopt, is er één te veel'

Bovenstaande genomineerden worden in januari 2026 aangevuld met de tien winnaars van het laatste half jaar van 2025. Van de in totaal dan twintig genomineerde commercials kunnen er vijf een finaleplaats bemachtigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
Milo van der Meij

Even voor de credits: Nierstichting & Total Design

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in