Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki 2025

Hotel L'Amour leidt het bureauklassement met twee nominaties voor Jumbo.
loeki
loeki

De Ster Gouden Loeki maakt de tien winnaars van het eerste kwartaal van 2025 bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft wederom diverse tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk gekozen.

Elk kwartaal kiest het panel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden vervolgens opnieuw aan het GfK-panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek.

Bekijk hieronder de kwartaalwinnaars op een rijtje.

Amazon - Moving Day - Adam&EveDDB

Hans Anders - 3 is 1 - Vengean

ING - Check het gesprek - TBWA\Neboko

Jumbo - Pasen maak je samen - Hotel L'Amour

Jumbo - Boodschappenpakket - Hotel L'Amour

Ministerie van Justitie & Veiligheid - Vreemd of verdacht - Roorda

Specsavers - Out of Order - inhouse ontwikkeld

Toyota - Heimwee - DDB Amsterdam

Go Türkiye - Istanbul Vibe - inhouse ontwikkeld

VVV Texel - Kom tot rust op Texel - 1Camera

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in