Overslaan en naar de inhoud gaan

Edward van de Ridder vertrekt na 8 jaar bij Alfred: 'Het verhaal is rond'

Paul van Kuilenburg volgt hem op.
alfred
'Alle opties liggen wat mij betreft open', zegt Edward van de Ridder.

Edward van de Ridder, partner en head of strategy bij Alfred, gaat het bureau verlaten. Paul van Kuilenburg wordt zijn opvolger en daarnaast partner van het Amsterdamse reclamebureau.

Van de Ridder: 'Dit is een goed moment, het Alfred-verhaal is rond.'

Naast Paul van Kuilenburg werden de laatste jaren onder meer strategy directors Lucio Jessurun (ex-Yune) en Silvia van Hooft (ex-TBWA) aangetrokken.

Paul van Kuilenburg

Van Kuilenburg werkt sinds 2016 bij Alfred, waar hij verantwoordelijk is voor merken als Texels, Specsavers en Calvé Pindakaas. Vóór zijn tijd bij Alfred was hij jarenlang strateeg bij Etcetera. Binnen het vak pleit Van Kuilenburg regelmatig voor 'meer humor in reclame', onder meer via een column in Adformatie.

Wat Van de Ridder nu gaat doen, is nog niet bekend. 'Alle opties staan wat mij betreft open. Ik ga me eerst eens goed losweken van mijn Alfred-identiteit, zo tot het eind van het jaar. En veel koffiedrinken met allerlei leuke mensen uit het vak. En daarna een frisse, nieuwe start.'

Edward van de Ridder werkte sinds 2017 bij Alfred. Daarvoor was hij jarenlang partner en oprichter van bureaugroep Noise en partner en strategy director van TBWA\Neboko. De afgelopen vier jaar was hij eindjuryvoorzitter van de Esprix Awards. Sinds dit jaar is hij onderdeel van het bestuur van de Esprix.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in