Edward van de Ridder, partner en head of strategy bij Alfred, gaat het bureau verlaten. Paul van Kuilenburg wordt zijn opvolger en daarnaast partner van het Amsterdamse reclamebureau.
Van de Ridder: 'Dit is een goed moment, het Alfred-verhaal is rond.'
Naast Paul van Kuilenburg werden de laatste jaren onder meer strategy directors Lucio Jessurun (ex-Yune) en Silvia van Hooft (ex-TBWA) aangetrokken.
Paul van Kuilenburg
Van Kuilenburg werkt sinds 2016 bij Alfred, waar hij verantwoordelijk is voor merken als Texels, Specsavers en Calvé Pindakaas. Vóór zijn tijd bij Alfred was hij jarenlang strateeg bij Etcetera. Binnen het vak pleit Van Kuilenburg regelmatig voor 'meer humor in reclame', onder meer via een column in Adformatie.
Wat Van de Ridder nu gaat doen, is nog niet bekend. 'Alle opties staan wat mij betreft open. Ik ga me eerst eens goed losweken van mijn Alfred-identiteit, zo tot het eind van het jaar. En veel koffiedrinken met allerlei leuke mensen uit het vak. En daarna een frisse, nieuwe start.'
Edward van de Ridder werkte sinds 2017 bij Alfred. Daarvoor was hij jarenlang partner en oprichter van bureaugroep Noise en partner en strategy director van TBWA\Neboko. De afgelopen vier jaar was hij eindjuryvoorzitter van de Esprix Awards. Sinds dit jaar is hij onderdeel van het bestuur van de Esprix.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu