Overslaan en naar de inhoud gaan

Eva Holtkamp krijgt de eindverantwoordelijkheid bij Publicis Media

Ze neemt hiermee de rol over van Marc Verschoor die de nieuwe topman wordt bij Serviceplan Group Nederland.
Eva Holtkamp

Eva Holtkamp breidt haar rol binnen Publicis Groupe Netherlands uit en krijgt de eindverantwoordelijkheid voor Publicis Media. Ze neemt hiermee de rol over van Marc Verschoor, voormalig CEO Publicis Netherlands, die de nieuwe topman wordt bij Serviceplan Group Nederland.

Holtkamp werd vorig jaar november aangesteld als managing director media Publicis Nederland.

Ze gaat ook deel uitmaken van de Executive Committee van Publicis Groupe Netherlands. Holtkamp gaat rapporteren aan Isabelle Dacz, ceo Publicis Groupe Netherlands.  

Eva Holtkamp kwam over van Wavemaker en heeft sindsdien een sterke indruk gemaakt, meldt Publicis. 'Haar ervaring in media, strategie en klantrelaties, maakt haar tot een natuurlijke keuze voor deze rol.' Als managing director Publicis Media gaat Holtkamp zich richten op het versterken van het media-aanbod, het uitbouwen van klantrelaties en het verder ontwikkelen van het team.  

Holtkamp: 'Mijn missie blijft: media, data en technologie verbinden tot wat écht werkt; voor klanten, partners, het Publicis team én de consument. En het mooiste is: ik mag dit doen met een team van mensen die de allerbesten zijn in hun vak.'

Ceo Isabelle Dacz: "Eva heeft in korte tijd bewezen een krachtige en verbindende leider te zijn. Haar strategisch inzicht, energie en betrokkenheid bij zowel klanten als collega’s maken haar uitermate geschikt om Publicis Media te leiden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in