Friso Ludenhoff en Maarten Vrouwes zijn aangesteld als de nieuwe executive creative directors van reclamebureau Persuade in Den Bosch. Het ervaren duo gaat aan de slag voor klanten als Zeeman, Scapino en Tony’s Chocolonely, en zal tevens bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de Amsterdamse vestiging van het bureau.
De komst van het duo betreft een uitbreiding van het team van Persuade, dat bestaat uit zo'n 25 mensen. Ludenhoff en Vrouwes worden tevens 'mede-ondernemer' van het bureau, meldt laatstgenoemde op LinkedIn. Hoe dat er concreet uitziet en of ze ook aandeelhouder van het bureau worden, moet op een later moment duidelijk worden.
Ludenhoff en Vrouwes hebben een indrukwekkend cv opgebouwd met creatieve en leidinggevende functies bij bureaus als Publicis, DDB, J. Walter Thompson, FHV/BBDO en Ogilvy. Het afgelopen jaar waren ze vooral als freelance-creatieven actief, ook voor Persuade.
Trouwjurk
Maarten Vrouwes over de overstap: 'Sinds de Trouwjurk-campagne van Zeeman uit 2016 ben ik Persuade altijd blijven volgen. Een bijzonder bureau met creativiteit hoog in het vaandel. Geweldig om er nu samen met Friso onderdeel van uit te maken.'
Volgens oprichter Michiel Rijshouwer is er creatieve topkwaliteit in huis gehaald. 'De komst van Friso en Maarten is een belangrijke stap in onze missie: werk maken dat niet alleen opvalt, maar ook echt het verschil maakt.'
Friso Ludenhoff tot slot: 'Wat deze rol bijzonder maakt, is de ruimte om echt inhoudelijk mee te bouwen aan het bureau. We delen de ambitie om uitzonderlijk werk te maken én geloven in een bureau dat zichzelf continu vernieuwt.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu