Overslaan en naar de inhoud gaan

Topcreatieven Friso Ludenhoff en Maarten Vrouwes naar Persuade

Het duo deed ervaring bij een groot scala aan bureaus, waaronder Publicis, Ogilvy en FHV/BBDO.
persuade
Friso Ludenhoff (l) en Maarten Vrouwes.

Friso Ludenhoff en Maarten Vrouwes zijn aangesteld als de nieuwe executive creative directors van reclamebureau Persuade in Den Bosch. Het ervaren duo gaat aan de slag voor klanten als Zeeman, Scapino en Tony’s Chocolonely, en zal tevens bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de Amsterdamse vestiging van het bureau.

De komst van het duo betreft een uitbreiding van het team van Persuade, dat bestaat uit zo'n 25 mensen. Ludenhoff en Vrouwes worden tevens 'mede-ondernemer' van het bureau, meldt laatstgenoemde op LinkedIn. Hoe dat er concreet uitziet en of ze ook aandeelhouder van het bureau worden, moet op een later moment duidelijk worden.

Ludenhoff en Vrouwes hebben een indrukwekkend cv opgebouwd met creatieve en leidinggevende functies bij bureaus als Publicis, DDB, J. Walter Thompson, FHV/BBDO en Ogilvy. Het afgelopen jaar waren ze vooral als freelance-creatieven actief, ook voor Persuade.

Trouwjurk

Maarten Vrouwes over de overstap: 'Sinds de Trouwjurk-campagne van Zeeman uit 2016 ben ik Persuade altijd blijven volgen. Een bijzonder bureau met creativiteit hoog in het vaandel. Geweldig om er nu samen met Friso onderdeel van uit te maken.'

Volgens oprichter Michiel Rijshouwer is er creatieve topkwaliteit in huis gehaald. 'De komst van Friso en Maarten is een belangrijke stap in onze missie: werk maken dat niet alleen opvalt, maar ook echt het verschil maakt.'

Friso Ludenhoff tot slot: 'Wat deze rol bijzonder maakt, is de ruimte om echt inhoudelijk mee te bouwen aan het bureau. We delen de ambitie om uitzonderlijk werk te maken én geloven in een bureau dat zichzelf continu vernieuwt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in