Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn must-have CMO-skills volgens C-level marketeers in Cannes

Zet drie topmarketeers op het podium en laat ze hun wijsheden delen: CMO’s in the Spotlight in Cannes.
Manolo Arroyo, Mie-Leng Wong en Jim Stengel
Manolo Arroyo, Mie-Leng Wong en Jim Stengel
© 2024 Festival Photos
Manolo Arroyo, Mie-Leng Wong en Jim Stengel
Manolo Arroyo, Mie-Leng Wong en Jim Stengel
© 2024 Festival Photos

Manolo Arroyo, global cmo bij Coca-Cola, Zach Kitschke, cmo bij Canva en Mie-Leng Wong, SVP global brands bij Mondelez, drie superzwaargewichten op één podium. Zoiets kom je alleen maar tegen in Cannes. Eens per jaar dan. Bij het jaarlijkse Festival of Creativity. De toehoorders waren naar het podium ‘Rotonde Stage’ gelokt met de teaser, ‘What does it take to be a chief marketing officer in 2024?’ Misschien mag je dan geen compleet nieuw verhaal verwachten. Maar wat opfrissers en een of twee verrassingen kunnen natuurlijk nooit kwaad.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in