Dit zijn must-have CMO-skills volgens C-level marketeers in Cannes
Zet drie topmarketeers op het podium en laat ze hun wijsheden delen: CMO’s in the Spotlight in Cannes.

Manolo Arroyo, Mie-Leng Wong en Jim Stengel
© 2024 Festival Photos

Manolo Arroyo, Mie-Leng Wong en Jim Stengel
© 2024 Festival Photos
Manolo Arroyo, global cmo bij Coca-Cola, Zach Kitschke, cmo bij Canva en Mie-Leng Wong, SVP global brands bij Mondelez, drie superzwaargewichten op één podium. Zoiets kom je alleen maar tegen in Cannes. Eens per jaar dan. Bij het jaarlijkse Festival of Creativity. De toehoorders waren naar het podium ‘Rotonde Stage’ gelokt met de teaser, ‘What does it take to be a chief marketing officer in 2024?’ Misschien mag je dan geen compleet nieuw verhaal verwachten. Maar wat opfrissers en een of twee verrassingen kunnen natuurlijk nooit kwaad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid